Корпоративне право

АБ «Романа Сацика» надає широкий перелік юридичних послуг для бізнесу. Наші адвокати мають успішний досвід роботи в компаніях, в супроводі бізнесу щодо вирішення складних юридичних питань, що виникають при веденні господарської діяльності.

На напрямку корпоративного права спеціалізується адвокат Онишко Вікторія, яка почала практику в даній сфері у 2008 році. В даному блоці коротко висвітлимо чим може бути корисне наше бюро для вашого бізнесу.

Зміст

Згорнути Розгорнути
  1. Реєстрація бізнесу
  2. Внесення змін про юридично особу до ЄДРПОУ
  3. Ліквідація юридичних осіб
  4. Оформлення протоколів загальних зборів/рішень
  5. Перевірка контрагентів (due diligence)
  6. Оформлення купівлі-продажу корпоративних прав
  7. Узгодження та складання комерційних договорів
  8. Консультування з питань трудового права
  9. Абонентське обслуговування бізнесу
  10. Розробка та аналіз внутрішньої корпоративної документації
  11. Врегулювання трудових питань із посадовими особами компаній
  12. Юридичний аудит компаній (як внутрішній, так і зовнішній)

1. Реєстрація бізнесу

Якщо ви зважилися піти на фріланс або вести власну підприємницьку діяльність, або ж маючи бізнес відкрити ще одну фірму — вам до нас.

Реєстраційні дії робимо для компаній в Києві, Борисполі та районі, але не виключно.

2. Внесення змін про юридично особу до ЄДРПОУ

Багато компаній працюють без штатного юриста, який може за запитом засновників провести необхідні дії для оформлення змін про юридичну особу. В даному випадку вам знадобиться допомога юристів, які спеціалізуються в цій сфері та зроблять все чітко та швидко.

Зміна місцезнаходження ТОВ

Зміна юридичної адреси товариства передбачає обов’язкове внесення змін в ЄДРПОУ.

Для цього спочатку потрібно засвідчити протокол/рішення учасника у нотаріуса. Після цього потрібно провести зміни у державного реєстратора або у будь-якого нотаріуса який має до реєстру доступ.

Особливо актуальна дана дія під час війни для компаній, які зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, так як це перша дія яку треба зробити для переведення бізнесу на підконтрольну Україні територію.

Зміна КВЕД

Важливо, що той вид діяльності, який приносить бізнесу найбільше прибутку є основним.

Якщо вид діяльності змінився з моменту реєстрації бізнесу або з’явились нові види діяльності — необхідно внести відповідні зміни.

Ми допоможемо вам зробити це правильно та швидко.

Зміна директора

При веденні бізнесу виникають ситуації пов’язані зі зміною керівника юридичної особи. Процедура зміни директора не обмежується протоколом загальних зборів ТОВ, оформленням наказу по підприємству, видачею трудової книжки звільненому керівнику та виплатою заробітної плати. Згідно статуту підприємства директор наділений правом, зокрема:

Саме тому зміна директора ТОВ передбачає внесення відповідних змін до ЄДРПОУ та повідомлення за місцезнаходження платника податків державної податкової інспекції.

Інколи виникають ситуації в яких доводиться змінювати директора без його згоди та участі. Для оформлення цих дій з дотриманням закону та статуту товариства рекомендуємо звертатись до професіоналів.

Збільшення/зменшення статутного капіталу господарських товариств

При зміні розміру статутного капіталу обов’язково потрібно провести державну реєстрацію змін. В даному випадку необхідно підготувати та завірити у нотаріуса протокол/рішення учасників, при необхідності викласти статут в новій редакції, заповнити реєстраційну форму.

Щоб не витрачати час та зробити все правильно вам знадобиться допомога юриста з реєстрації бізнесу.

3. Ліквідація юридичних осіб

Ліквідація юридичних осіб досить складний та кропіткий процес. Багато зусиль необхідно прикласти самій компанії та обраному нею ліквідатору.

АБ «Романа Сацика» не займається ліквідацією «під ключ». Ми пропонуємо підготовку та реєстрацію протоколу про ліквідацію первинного та фінального, при необхідності консультативний супровід процесу ліквідації.

4. Оформлення протоколів загальних зборів/рішень власника з питань купівлі-продажу нерухомого майна юрособи тощо

Згідно закону значні правочини вимагають погодження товариства на їх вчинення.

Значний правочин — це правочин, за яким вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Для підписання договору, який належить до значних правочинів, недостатньо лише волевиявлення керівника товариства — потрібна згода загальних зборів учасників.

Зокрема для купівлі нерухомості чи транспортних засобів ТОВ обов’язково має скликати збори та оформити своє рішення протоколом.

Правильно оформити таке рішення вам допоможе кваліфікований юрист.

5. Перевірка контрагентів (due diligence)

Перед підписанням вагомих угод необхідно ретельно проаналізувати всі аспекти, що пов’язані із цими контрактами.

Due Diligence — це процес систематичного дослідження та аналізу потенційного контрагента перед укладанням великого контракту. Цей процес допомагає бізнесу знизити ризики, виявити потенційні проблеми та прийняти обґрунтоване рішення щодо укладання контракту.

Наші юристи перевірять вашого контрагента на предмет наявності:

6. Оформлення купівлі-продажу корпоративних прав

Введення/вихід нового учасника в ТОВ має свої тонкощі та підлягає державній реєстрації.

Ми підготуємо вам протокол та акт передачі корпоративних прав, нотаріус посвідчить та зареєструє в Києві та Борисполі за один день. Також ми зробимо договір купівлі продажу корпоративних прав, який не вимагається для державної реєстрації, однак має міститись в установчих документах.

7. Узгодження та складання комерційних договорів

АБ «Романа Сацика» має великий досвід в договірній роботі. Наші адвокати Онишко Вікторія та Хлівний Ярослав справжні професіонали в цій сфері.

Ми допоможемо вам розробити договір будь-якої складності під ваші умови з дотриманням норм закону, а також вивчимо запропонований вашим контрагентом проект договору на предмет ризиків для вас.

Наголошуємо, що використання шаблонів договорів з інтернету може призвести до негативних наслідків для вас.

8. Консультування з питань трудового права

Наші юристи мають ґрунтовний досвід в сфері трудового права та готові допомогти вам в питаннях від організації ведення кадрів до врегулювання спірних питань в досудовому порядку та в судах всіх інстанцій.

9. Абонентське обслуговування бізнесу

Не завжди бізнес вважає за доцільне мати штатного юриста чи юридичний відділ, а бажає звертатись за правовою допомогою за потреби чи мати договірні відносини з командою професіональних юристів, які готові прийти на допомогу при вирішенні юридичних питань будь-якої складності, що виникають у компанії.

АБ «Романа Сацика» надає послуги бізнесу в форматі аутсорсингу та пропонує гнучкі договірні умови в залежності від потреб та масштабу бізнесу, які завжди обговорюються індивідуально.

10. Розробка та аналіз внутрішньої корпоративної документації

Ми надаємо послуги, пов’язані з розробкою внутрішньої регламентної документації.

Робота по розробці внутрішньої регламентної документації, зазвичай, починається з ознайомлення зі специфікою діяльності компанії, вивчення існуючих документів та існуючої системи контролю. В подальшому розробляються різноманітні моделі функціонування об‘єкту регламентації, з яких обирається найоптимальніша для компанії, яка детально прописується та надається замовнику.

Можлива як розробка з «нуля» так і коригування існуючої документації, приведення її до вимог чинного законодавства.

11. Врегулювання трудових питань із посадовими особами компаній

При виникненні спірних ситуацій в трудових відносинах з посадовими особами компаній наші юристи готові надати вам допомогу у вигляді консультації, а також вчинення дій для врегулювання спору в досудовому порядку і в суді.

12. Юридичний аудит компаній (як внутрішній, так і зовнішній)

Перевіримо діяльність і документи підприємства на предмет відповідності законодавству. Допоможемо юридично правильно оформити роботу і документацію. Виявимо ризики.

Вартість послуг

  1. Консультація з питань корпоративного чи трудового права — 500 грн.
  2. Реєстрація ТОВ первинна — 5000 грн до двох учасників (весь пакет документів).
  3. Реєстрація неприбуткової організації первинна — 5000 грн, спеціальна пропозиція для ГО, які надаватимуть допомогу ЗСУ — 3000 грн.
  4. Внесення змін до ЄДРПОУ, оформлення протоколу загальних зборів/рішення власника — від 2000 грн (в залежності від кількості учасників та змін, що вносяться).
  5. Статут в новій редакції (стандартний) — 3000 грн.
  6. Вивчення/складання договорів — 1500 грн/година.
  7. Перевірка контрагента («експрес» — відкриті реєстри, протягом 1 робочого дня) 2000 грн. З запитами до платних реєстрів — оговорюється окремо.
  8. Розробка та аналіз внутрішньої корпоративної документації — вартість договірна.
  9. Юридичний аудит компаній — вартість договірна.

Питання/відповіді по темі (FAQ)

Чи можна зареєструвати фірму за день?

Так. Від моменту звернення клієнта до проведення державної реєстрації нам необхідна щонайменше доба.

Однак, краще мати більше часу в запасі так як процес реєстрації складається з етапів — підготовка документів, посвідчення у нотаріуса-державна реєстрація. На кожному етапі можуть мати місце обставини, які потребують додаткового часу (розписані всі години прийому у нотаріуса на найближчі дні, неприйомний день у реєстратора, тощо).

Чи можна уповноважити вас дистанційно?

Так. Однак, засновники компанії мають бути присутні особисто у нотаріуса при підписанні протоколу загальних зборів, виключенням є надання нотаріальної довіреності іншій особі на вчинення дій.

Чи можна за день змінити КВЕД, директора, місцезнаходження юрособи?

Так, можна.

Чи варто проводити реєстраційні дії у приватного нотаріуса?

Однозначно так, в тому випадку, якщо ви готові переплатити за економію свого часу декілька тисяч гривень. Перевагою посвідчення документів та реєстраційних дій у нотаріуса, який наділений повноваженнями державного реєстратора є економія вашого часу та нервів. Все дії проводяться в одному місці, немає необхідності йти в ЦНАП, чекати в черзі, хвилюватись чи не відмовить реєстратор в проведенні дій.

Чи можна провести реєстраційні дії без одного засновника?

Однозначно ні. Повинні бути на загальних зборах всі засновники.

Чи можна самостійно зареєструвати ФОП, ТОВ самостійно через Дію?

Так, якщо ви впевнені в тому як правильно це зробити. Проте, попередньо варто проконсультуватися з юристом, щоб не наробити помилок, які важче виправити, ніж не допустити.

Чи можна провести реєстраційні дії, якщо один засновник закордоном?

Так. Він має зробити в консульстві або у нотаріуса в країні перебування відповідну довіреність та передати її уповноваженій особі в Україну. Текст довіреності радимо погоджувати з нотаріусом, який посвідчуватиме протокол загальних зборів.

Потрібна термінова допомога адвоката?